.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا در گفتگو با شمال نیوز:
مجلس در رای خود تجدید نظر کند / منعی برای معرفی شیخ الاسلامی برای پست وزارت نیست
در قانون منعی برای معرفی شیخ الاسلامی برای پست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد که اگر چنین شود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس جبران کند.
مجلس در رای خود تجدید نظر کند / منعی برای معرفی شیخ الاسلامی برای پست وزارت نیست

شمال نیوز: عزت الله یوسفیان ملا گفت: وزیر استیضاح شده تعاون کار و رفاه اجتماعی می تواند برای رای گرفتن به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز در رابطه با اتفاقاتی که در مجلس شورای اسلامی رخ داد و فرمایشات رهبری گفت: در قانون صراحت دارد اگر اتهامی به موجب حکم دادگاه اثبات شد و حکم قابل تجدید نظرخواهی است کسی حق ندارد آن را اعلام کند تا موضوع قطعی گردد.


وی تصریح کرد: فرموده رهبری و اجرای دستورات ایشان وظیفه ای است که باید انجام داد و در مورد مفاسد اقتصادی نیز فرمایش ایشان مر قانون است که متاسفانه برخورد با مفاسد اقتصادی فقط در حد حرف بوده و نتوانستند مبارزه درستی بکنند و اگر واقعا جلوی مفاسد اقتصادی را می خواهند بگیرند باید گلوگاه ها را ببندند تا کسی جرعت نداشته باشد که تخلف کند.

رئیس فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی افزود:در قانون اساسی همه قوا زیر مجموعه رهبری کار می کنند و دستور و فرمایش ایشان فصل الخطاب است.

یوسفیان به استیضاح شیخ الاسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بشود مجلس در رای خود تجدید نظر کند کار خوبی خواهد بود.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: انتصاب مرتضوی ربطی به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نداشته و برای اینکه قانون اجرا شود وزیر مربوطه پاسخگو شد که باید برای تجدید نظر در نتیجه استیضاح به نفع نظام عمل کرد.


این نماینده مجلس در سوال خبرنگار شمال نیوز مبنی بر وزیر شدن دوباره شیخ الاسلامی گفت: در قانون منعی برای معرفی شیخ الاسلامی برای پست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد که اگر چنین شود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس جبران کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1391
آدم در عقل مردم آمل شک می کند چرا به این آقا رای دادند پس استقلال مجلس چه می شود آقای نماینده تو می خواستی طرح ریاستی پارلمانی مطرح کنی از خدا بترس
صدرا 28 بهمن 1391
آفرین به این دیدگاه زیبا آفرین به مردم دلیر آمل با این انتخاب درست .در جواب این نظر دهنده دور از ادب بکم امثال مطهری و توکلی خوبه انشاء الله با انها محشور شوی .
نا شناس 28 بهمن 1391
پس تکلیف آن همه تکبیر که نماینده های محترم پس از اعلام رای عدم اعتماد مجلس به وزیر کار سر دادند چه می شود؟ نماینده های محترم رکورد رای عدم اعتماد به یک وزیر را شکستند، آنهمه لاریجانی را ماچ کردند ، آن همه داااااااد کشیدند و فریاااااااااااااااااااااااد زدندکه حال دولتی ها را بگیرند آخرش شیخ الاسلامی برگردد سر کار؟ بندگان خدا بدجوری جوگیر شده بودند . اینهمه رهبری عزیز در فرمایشات گهربارشان مسئولین را به خویشتنداری و درنظر گرفتن مصالح نظام دعوت کردند اما کو گوش شنوا؟ این است معنای التزام عملی به ولایت فقیه؟ الهم عجل لولیک الفرج
نا شناس 28 بهمن 1391
شما که بلافاصله پس از اعلام رای عدم اعتماد به شیخ الاسلامی، با ژستی پیروزمندانه رفتی صورت آقای لاریجانی را بوسیدی باید فکر اینجا را می کردی!
نا شناس 29 بهمن 1391
واقعا مقام معظم رهبری خیلی صبر عظیمی دارد که با نوابغی مثل این بنده خدا و جریان باری به هر جهت را تحمل می کند.
تا این حد فکر نمی کردیم که مازندران نمایندگان پیاده ای دارد
نا شناس 29 بهمن 1391
آقاي خواننده در ابتداي عرايضم بايد بگويم آرزويم اين است كه جانم را براي رهبري فدا كنم .
ولي اين دوستاني كه اعتقاد دارند مجلس مستقل نيست و حرف و حديث هاي آقاي مطهري و توكلي از ريشه غلط است بايد به اين نكته دقت كنند كه حركت و روش رهبري خود گواه بر اين امر است كه مجلس مستقل است و رهبري تا جايي كه ممكن است مجلس را آزاد گذاشته است و اگر غير اين بود حتما خود حضرت آقا قبل از استيضاح به نمايندگان تذكر مي دادند .
حالا نماينده اي به حكم انسان بودنش اشتباه كرده و الان به زيبايي هرچه تمام تر در پيشگاه امر ولايت فقيه سر تسليم فرود آورده و غرور خود را شكسته ، شما چه حقي داريد كه اين حرف ها را به زبان مي آوريد .
اگر قصد حمايت از رئيس جمهور را داريد ، همه مي دانند كه ولايت مداري ايشان در چه اندازه است !! در قضيه مشايي در قضيه ناراحت كردن مردم در قضيه مرتضوي همه و همه ولايت مداري ايشان اثبات شده است !
و اگر قصد تخريب نماينده را داريد ، پس تو را به خدا حداقل به اسم رهبري نباشد . انقدر براي منفعت يك عده از رهبري خرج ننماييد .


نا شناس 29 بهمن 1391
برای آبروی نظام اینکار را بکنید
نا شناس 29 بهمن 1391
صدا و سیما در راس انهایی است که به سخنان رهبر معظم عمل نمی کند نمونه اش برنامه های ان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.